yengeç yüzmez,suda yürür

Canım sıkkın, yengeç burcu olma konusunda takıntılarım var. Uzun zamandan beri düşünüp duruyorum bu kadar kötü müyüz gerçekten diye?

Geçenlerde konuşuyorum bir teyzeyle...Dedi benim de kızım yengeç burcu, çook uyuşuk ve aşırı duygusal biri diye. Tekrar hatırladım yengeç burcu olma konusunda yaşadığım sıkıntıları. Bir de dedi ki üstüne, çook yıpranırsınız çook.

Yapma yaeeaaa! Bilmiyorduk sanki!

Valla ne yalan söyleyeyim, şöyle gerine gerine "Ha haa, aslan burcuyum ben bebeğim" diyebilmeyi çok isterdim. Ya da akrep falan. Hani korkutucu bir havası olsun bir karizması olsun değil mi hayvanımın? Yok! Kabuklu, tıkkırı tıkkırı yürüyen bir canlı. Yampirik bir de.

Ama toparlıyorum kendimi, hemen sevdiğim müzisyenlere, oyunculara bakıyorum ve görüyorum hepsi yengeç!!! Yehuuuu!! (Allahım ne büyük başarı!)

1.Türkan Şoray
2.Frida Kahlo
3.Meryl Streep
4.Robin Williams
5.Sezen Aksu


Hepsinde ortak bir nokta var ki, işlerini hakkını vererek ve her şeylerini ortaya koyarak yapıyorlar ve yürek titretiyorlar resmen! Ve de üretkenlerdir hep. O yüzden sancı çekerler sürekli.

Bence korkulacak bir şey yok! Arada gelirler giderler bu insanlar, bir de kıskaçları vardır koparırlar fena, hem kendi etlerini hem de başkalarınınkini.

Severim yine de kendimi. Yanağı sıkılası bir insanım.

Ha bu arada, daha kötüsü için,

(bkz: balık burcu)

3 yorum:

  1. Burçlara inanmıyor değilim ama sonuçta her şey insanın kendisinde biter. Uyuşukluksa uyuşukluk bende de var ayrıca hayatı ciddiye alan ve bir şeyler üretmeye odaklı olan insan her zaman için yıpranmaya mahkumdur. Çünkü çekemeyenleri ve önüne engel koymaya çalışanları çok olur. Ben isr bir oğlak burcuyum. Yengeçleri de pek severim ayrıca :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle haklısın, Rezzan Kiraz'a kalsa, tam bir kayıp vakayım mesela:)

    Ama bahsettiğim şeyler tamamen oran meselesi ve genel geçer saptamalar. Örneğin herhangi bir burcun insanı belki yengeç burcu insanı kadar hassas-duygusal olmayabilir? Yoksa hepimizin hassas olduğu, uyuşuk olduğu ve ürettiği alanlar mevcut bunların burçlara göre ayrımı yapılamaz da hepsinin miktarı muhakkak vardır diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. ya ben ne yapayim?ikizler burcuyum :(

    YanıtlaSil