vataşiba kendi

İçimdeki Terry aşkı bambaşka. Hayatımıza Candy çizgi-dizisiyle giren, ömür billah da çıkmayan bu körpe delikanlıyı 21 yaşımda ben, hayatımın erkeği ilan ediyorum.

Böyle bir güzellik yok! Uzun yıllar zannettim ki bulunur senin gibi biri, ama o da yok. Kimse senin gibi bakmıyor Sen gibi ata binen yok, saçlarını savuran...

Seni çizen o elleri öpmeli miyim kırmalı mıyım bilmiyorum. Ama ne de güzel öptüydün Candy'yi.

Bir de kızardı hiddetlenirdi falan, sonra usul usul gönlünü alırdı kızcağızın. O tripler o asilik, bir yandan yumuşacık içi. Yerim len ağzını!

Anthony de iyiydi de sen ayrı bir şeydin, yıktın geçtin. En son ata binerken gördüydük seni, kaptırıp gittin be Terry. Sana Candy gibi histerikli bir şekilde Terry diyemeden gittin hem de.

Terry Granchester, seni andım bu gece, kulakların çınlasın.


1 yorum:

  1. sonra bul bulabilirsen terry gibisini, yak bütün erkekleri.

    YanıtlaSil