GÜLLERİN İÇİNDEN ZIBIDIK BİRİ FIRLADI

Gecenin tam üçünde...

Beyoğlu'nda yürüyorum tek başıma, bir taraflarım tutuşaraktan dudağımda en bir kırmızı rujum. Bu durumdan çok rahatsızım. O an o caddede çingene olmayı dilersiniz, gerçekten.

Her neyse, arkadaşlarımın yanına varmak üzereyim, karşıdan bir çift el ele tutuşmuş. Ellerinde de bir buket gül var dolu dolu. Anlamadım sevgilisi mi hediye etmiş, onlar çift olarak mı satıyorlar neyse.

Erkek olanı geldi bana bir gül uzattı al gibisinden ve şöyle dedi "the only girl".Hani kızcağızım al bi gül gibisinden. Acıdı bana.

Bir kere o only değil lonely canım, ingilizceyi öğren de gel.

İkincisi only veya lonely olduğumu nerden biliyorsun belki çok kalabalığız kendi içimizde? Yani kalabalık değilsek bile iki kişinin yapabileceği bir işi tek kişi de yapabilir, adına da sinerji denilir takdir et dostum.


Üçüncüsü : Neden İngilizce?

Sonuncusu alnımda bir şey mi yazıyor bu kıza acı diye, nefret et ama acıma ya!

Gecenin tam üçünde
Bir gül biter içimde içimde içimde içimdeeeeeeeeee.

2 yorum: