bir bankacı ile diyaloğum

Eveeeet, ben de bir iş kadını olarak banka sektörüne, faturalara, hesap işlemlerine adımımı attım. Mutlu muyum? Hayır. Kafam çok karışık dostlar. Olan oldu ateşi yaktı, yine aklım çoook karıştıııı.

Neyse, bankaya gittim sorularımı sordum dedim taksitlendirme nedir, buraya bu para nasıl yatar, faiz nedir hedehöt falan şişirdim insanların başını oturdum müşteri temsilcisi ile görüşmeye.

M.T: müşteri temsilcisi OLSUN
S: sanem olsun
iç ses: iç sesim olsun



M.T: Evet Sanem Hanım, işlemlerinizi tamamladık. Sanem Hanım maaşa bağlandınız mı?
S: Evet.
iç ses: Tamamen ona bağlıyım zaten.

M.T:Anlıyorum, peki yatırım yapma gibi bir planınız var mı Sanem Hanım? Ayda 90 lira sizi zora sokar mı mesela?
S: Kaç yıl için konuşuyoruz?
iç ses: Ayda 90 lira mıııııııığğğğğğğ!!!!

M.T: Şöyle söyleyeyim, 10 yılda çekeceğiniz para yaklaşık 12.000-24.000 arasında olacak.
S:Anlıyorum fakat ben 2 yıl sonra maalesef burda olmayacağım.
iç ses: Secret'ın böylesi! Egonun böylesi! Nerdesin acaba ben de merak ettim doğrusu!

M.T: Yok farketmez herhangi bir bankaya geçseniz de bu yatırımı yapabilmeniz mümkün.
S:Hayır, anlamıyorsunuz ben Türkiye'de olmayacağım 2 yıl sonra zaten.
iç ses: Evet, hayatla ilgili çok enteresan planların var sanem.

M.T: O zaman haklısınız 2 yıl için değecek bir para olmaz.
S: Evet, hem ben zaten şahsi olarak yatırımımı yapıyorum.
iç ses: Bayadır mojito'lara yatırım yapmışlığım var aslında. Nereye yatırıyorsun arkadaşım nereyeeeee?

M.T:Anlıyorum zaten evet 2 yıl sonra beni görmeniz de mümkün değil.Haklısınız.
S:Ha?
iç ses: Ha?

M.T: İşleminizi telefonu kullanarak yapabilirsiniz Sanem Hanım iyi günler dilerim.
S: Teşekkürler, iyi çalışmalar.
iç ses: İyi ki salak değilim. Kandıracaktı ayaküstü.


Böyleydi işte. Kanmayın efendimiz yatırımdır matırımdır. Gençliğinizi yaşayadurunuz, 2 yıl sonra da Türkiye'de bulunmayasuzzzzzz.

2 yorum: