ordan da bu çıktı

Sex and the City. Son derece gereksiz olabilecek bir dizi, filmi de mevcut aynı gereksizlilikle. Fakat nedendir bilemem, benim gibi başladığı tüm dizileri 3.bölümden sonra terkeden bir insanı kendine bağladı. Gayet de eğlendim izlerken.

Nedeni varmış ama izlememin. Her şey bu şarkıyı öğrenmek içindi diye düşünüyorum. Gunnar Madsen'in Anna adlı parçası... Gerçekten başarılı ve bana bir çok konuda ilham verdiğini de söyleyebilirim. Hatta bir şiir bile yazmışlığım var, bu şarkıyı ilk dinledikten sonra, onun için de şuna bakmanız gerekecek: http://sanemodabasi.blogspot.com/2010/05/gunnar-madsen-askna.html

Şarkının linkini göndereyim de tam olsun:



Bu da, 2.sezon 24. bölümde La Douleur Exquise'in sahnesi. Tam bu sahnede bu parça çalıyor. La Douleur Exquise ise Sophie Calle adında bir yazarın kitabının adı. Zannediyorum ondan esinlendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder