Bir yanım, dünyanın en güzel yemekelrini yapıyor akşamları, diğer yanım domates almaya üşeniyor, bisküvi kemiriyor biteviye. Açım aslında yemek yesem daha iyi olcak ama üşengeçlik tavan yaptı.

Bir yanım, canla başla çalışıyor, çiziyor, okuyor, izliyor. Diğer yanım dünyadan bir haber.

Bir yanım çok hareketten yorgun, diğer yanım uykulardan uyanamadı hala.
Bir yanım geveze mi geveze. Anlatacak çok şeyi var o yanımın. Diğer yanımsa suskun. Karşımdaki konuşan insanı utandırırcasına suskun hem de.

Bir yanım çok çapkın. Diğer yanım bildiğin kütük ya hu. Hissiyatsız yanü.

Bir yanım ego patlamasından taşıyor. Diğer yanım bildiğin ermiş.

İstiyorum ki, şu gel gitlerimi biri dürtmesin. Vurmasın yüzüme. Mal mal baksın suratıma yani benden sana ne be? Kötü hissediyorum valla.

İstiyorum ki  sadece animasyon izlemeye tahammülümün olduğu bir an önce anlaşılsın.
Her şeyim kısa şu aralar.
Tahammülüm de kısa. En yakın dostlarıma, sevdiklerime bile dayanamıyorum. Kat sayım, algım falan her bir şeyim düşşşşşüüüüüüüük!
Benden tepki beklemeyin.
Ne duygusal bulantılara ayıracak vaktim, ne Zara'daki indirimden yararlanacak nakitim var.
Yoga ile meşgulüm şu aralar.
Bir de Yeniçeriler var.

Masal kitaplarımı da alıp Starbucks'a oturacağım iş çıkışı. Gidecek güzel bir cafe de yok anasını satayım. Bir Geek tavlarsam iyidir nişantaşı semalarında. Her yer indie chick kaynıyor ya bu neyin çakması bu kaçıncıbahçegördüğümtarumar?

Sonra da Narnia'ya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder