yakalarsam muh muh



Evet işte aynen böyle. Boyun olsun gıdık olsun öpesim geliyor arkadaş. Ama öyle boş bir öpücük değil. Bütün bir hayat enerjimi aktararak karşımdaki insana. Sanki öpünce hayatını değiştirecekmişim gibi. Kanının aktığı, nabzının tık tık attığı, kendine has kokularını yaydığı o boynu öperim laan!



Ya da yine boyunla ilgili olarak şah damarımızın olduğu yere iğne batırmak gibi fantezilerim var. Yani bir insana oturduğum yerden çat diye iğne batırasım ve öldüresim var. Deneyim işte.  

Psikopatım tabii. Black Swan'ı da izledim dün. Benim de filmimi çeksinler adı "Ak Gerdan" olsun ama. Türk yapımı. Leziz.

Ordan nasıl adam öldürülüyor bilemiyorum. Çocukluğumdan beri duyduğum bir hikaye gibi bu. Şah damarımızın olduğu yere küçücük bir iğne batırsak hemen ölebilirmişiz, öyle diyordu arkadaşlarım. Nerden de bilirlerdi böyle şeyleri. Hep bilirlerdi ama çok sinir olurdum. İnsanoğlu neden terler, köpekler nasıl olur da renkli görmez işte böyle şeyleri hayvan gibi bilen insanlar vardı etrafımda. Geometriden 100 alırlardı falan. Neyse, o ayrı bir yazının konusu.

Yakalarsam var yaee......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder