eskişehir

eskişehiri özledim
eskişehirde bulunma halini. müziğin ruhumu sardığı zamanları, çimlerde uzanışımı, annemin arabasında çalan şarkıları, kalp sızılarımı, heyecanlarımı çok ama çok özlüyorum.
istanbulun çok garip bir etkisi var. yok istemem diye diye geldiğiniz bu memleketten geriye bir adım atasınız gelmiyor. izmit tarafını geçtim artık, geri dönmeyeceğimi de biliyorum. sevdikleriniz, sevgilileriniz, kardeşleriniz başka bir şehirde olsa da siz  burda, istanbul'da kalmayı tercih ediyorsunuz. havada kalıyor her durum, her ruh hali. birçok şey yarım. belki tamamlamak için uğraşımız, çabamız, bilemiyorum. tadına varamamak hakim bu şehirde. tadını çıkarabiliyorsun ama doyamıyorsun tam olarak.
eskişehir'e doydum sanırım. sevdiklerim, kardeşlerim, çiçeklerim, köpeğim orda olmasına rağmen.
özlemek bile oraya gitmem için bir neden değil artık.
dönmeyeceğim geri. sonrası başka bir ülke benim için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder