nerde kalmıştık?

olay şu ki tatlım, artık durumlar kabak tadı vermekle kalmamış, çürümüş, kokuşmuş ve adeta boku çıkmıştır. yettiyse yetti yahu, seninki can benimki patlıcan mı? patlıcanı severim o ayrı ama başlatma çarkından. ağzımı bozarsam pis söverim, sen bilmiyorsun ama bilen bilir beni bebişim.
bundan bir on yıl sonra zonk diye telefonda sesini duymayayım sakın belini kırarım. ben buna h sendromu diyorum, neden böyle dediğimin açıklamasını buralardan yapamam, başım yanar. ama gerek duymayalım böyle şeylere, anladık öküzsün on kaplan gücünde kaldırırsın bu durumları da bu prensesin günahı ne? o bir hanfendi, gelemez böyle şeylere.
en son nerde kaldık ben de hatırlamıyorum. bir ara bilye fırlatıyordum, boncuk moncuk. sonra tenimi kapadıydım falan ne garip şeyler bunlar şekerim.

değer mi hiç?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder