deneme 1,2,3

Yarın için pek umut yok. Afili laflar etmeyelim lütfen. Bazı şeylerin değişime uğramayacağı- en azından benim için- aşikar. Daha ne kadar sürdüreceğim bu oyunu onu da anlayabilmiş değilim. Olmayacak duaya kaçıncı kere amin dediğimi hatırlamıyorum bile. Söz konusu hafızam ve kayıt tutmaksa, ben hep yeniğim zaten.

İyi şeyler dilemekten başka da elimden bir şey gelmiyor. Bugün yolda yürürken nasıl midem bulandı ve başım döndü anlatamam. O zaman anladım ki açlık, yorgunluk ya da hastalık değildi midemi bulandıran şey. Umudumun olmayışıydı. Daha fazla beklemeyeceğimi anladığım an midem bulandı. Oturaklı midem, ruhum sabırsızlandıkça hop ediyordu. Bunun sonrası hep sancılı geçer.

Sahi, biri bana hatırlatsın. Olmayacaklara kaçıncı kez kendimi kandırışım bu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder