deneme 1, 2, 3

Alıp git dedi şunları
al işte dedi
al git
elindeki tavsiyeleri avcuma tutuşturup

gözbebeklerimizi büyütmesinde sorun yok
ama hıçkırıklarımızı durdurur mu bu ilaçlar

dedim hani biraz kaslı
uzun boylu
poslu
endamlı
adam olacaksa hani işte böylesi olmalı
e biraz da vurdum duymalı
az birazda vefalı olmalı
dedim beni böyle yetiştirdi anam
karşımdaki de bittabi böyle olmalı

yok yok, gözbebeklerimiz yerinde kalsın
e arada insan onlara da aynada bakmalı

aldım gittim ilaçları
ama dedim ya sorun değil
maksat ki durdursun hıçkırıkları
çığlık da değil hani
tizinden,pesinden o suskun puskun
sinsi
hıçkırıkları
dedim deminden beri
diyorum
bir ileri bir geri
sus pus hıçkırıkları susturmalı

avuç içlerimizin terlemesinde de mahsur yok
insan önce içini sıcak sularda yıkamalı

dedim neyse, değiştridim
sen yeter ki gözbebeklerime dokunma
ilişiğim vardır benim onlarla sen iyisi mi gözbebeklerimin
haresine
halesine
dokunma
önce insan gözbebeğiyle barışmalı
dedim mazeretim iki kaşımın altında
e boylu poslu adam gibi adamın da
güzel bakan iki boncuk da zaten
o iki kaşının altında

ama işte hiçbir mahsuru yok şu saatten sonra
utanmak mı dedin?
ha o işte iki kaşın ortasında
sen iyisi mi ama
en iyisi mi
ver ilaçlarımı
da
iki kaş altına dokunma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder