"ilk"'lere inancım tam

"İlk"lere inanırım. İlklere inancım tam. Çünkü tatlı bir heyecanın yanında aslında, büyüdüğümün de göstergesi olurlar.
Çocukken ilk defa trafikte cadde karşısına geçtiğim zamanın heyecanı, ya da ilk kez omlet pişireceğim zaman ocağı yakmam, dolmuşa ilk defa binmemin verdiği heyecanı unutamam. İnsanın egosu, kazandığı zaferlerle orantılı olarak büyüyor galiba. Tabii zaferi ne olarak adlandırdığımızla da alakalı bu ama, birey olmak böyle böyle başlıyor.

Hayatımda en korktuğum şeyler, küçük süprizler olarak karşıma çıktı. Banka kartları, ev kiralama, yolculuklar, İstanbul, Vespa(!) ise 23 yaşındaki ben'i en çok etkileyen hatıralarım olarak yerini aldı. Yani ben kredi kartı borcumu ilk yatırdığım zamanı unutamıyorum.

Ve çok heyecanlıyım. Daha nelerin ilk'lerini yaşayacağım ben. Daha kaç kere büyüyeceğim. Hepsi için sabırsızlanıyorum ve hepsini özlemle bekliyorum.

İlk'lere inancım tam. Küçük şeylere inandığım gibi inanırım onlara da. Severim hepsini.

2 yorum: