sevdalılar birbirine facebook'dan şarkı gönderiyordu

sevdalılar birbirine facebooktan şarkı gönderiyordu...ben de like'lıyordum. o sırada kapı çaldı. baktım. gelen kapıcımızmış. ohh dedim. iyi ki geldin. evimiz çöp ev olmaktan çıkacakdı. az kalsın çöp suyu ayağına dökülecekti çocuğun. terliklerinden görünen parmaklarının arasına o su karışabilir ve belki terlikle ayağının arasında yapışıp kalabilirdi. yoooo yoooo bunun olmasını ben kesinlikle istemezdim. istemezdim çünkü bunu hayal etmesi bana düşüyordu ve yoooo yooo hayal etmemeliydim. ama bunu buraya yazdığıma göre pek de sıkıntım olmayabilirdi de.
oturdum sonra masama. güzel bir müzik açtım. sıradaki şarkı tüm indie chicklere gelsin dedim, hipsterlar alınacaktı ama. hipsterı üç kere öpsem beşin hatrı kalır beş desen üçü beşi mi vardı bunun bilemedimdi. şarkıyı açtım. sonra radyodan yayınıma devam ettim. dedim ki sıradaki şarkı tüm sevenlere girsin. sonra bir alkış bir alkış vuhuuuuvvv...kahvem bitmişti. ama sorun yok ben kahve içmiyordum zaten. 
radyo yayını kes lan dedim. yaverim de kesti yayını. ve ben deri ceketimi de alarak orayı terkettim. iyi ki deri ceketim vardı yoksa nasıl cool olabilirdim bilemiyordum.
gönül isterdi ki arabama bineyim ve oradan huzur içersinde arabamda çalan müzikle ve o çam görünümlü araba kokusuyla uzaklaşayım. o kavun kokan arabalar hep beni evimde hissettirirdi.ama bizim ev daha çok salça kokardı. amma velakoş, metrobüse binmiştim. ayaklarım geri geri gidiyordu ama binmek zorundaydım ve binmiştim. işte ter,gözyaşı,çamur,kulak kiri kokan metrobüsteydim. neyse ki iki durak sonra inecektim.
evime vardığımda beni hiçbir süpriz beklemiyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder