sevgilim

sevgilim sen yeşilçam filmleri gibisin
renklerin solmuş gibi biraz
bir kavuşulamamışlıktır gidiyor sende
senle senin arana hep hayat girmiş gibi
eski telefonlar gibisin
çevirip çevirip ulaşamıyorum sana
bangır bangır
bağıra bağıra cevaplıyorum sessizliğini de yine yetemiyorum

acıklı şarkılar gibisin sevgilim
gözlerim dolu dolu dinliyorum seni
tüylerim diken diken

sana hiçbir yeşil şehir yakışmıyor
hiçbir renk durmuyor üzerinde
gri gibisin biraz
yiğitliğe yakışmıyor ama değil mi
allar, morlar, pembeler?
durmuyor üzerinde

ağıt gibi değilsin ama
selam da hiç değilsin
sessiz çığlıklar gibisin
kıyamıyorum sana
sabahlarını yakmış gecelerini boğmuş
tan vaktinde kısılıp kalmış
kendini hiç etmişsin

sen okşamak nedir bilmiyorsun
dokunmak nedir
sevmek nedir hiç bilmiyorsun
ama ezberinde hep ayrılıklar
tutsak kalmak da senin bilmişliğin
her seferinde kendini tutuklaman da bundan

ne kapılar çarpıyor içinde
bildiğim kadarını duyuyorum ben de
kıyamıyorum senin efendiliğine








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder