bakla falı, elma kurdu, pamuk şekeri

sürekli bir şeylere gözüm dalıyor
huy edindim baktıklarımda kalakalmayı
misafir gelecek diyorlar da
bu aralar herşeye ben misafirim sanki
yine bir gün, bir masal okudum denize bakınca
kağıdı ortadan ikiye ayırmışlar
ama yazıları sağ tarafta kalmış
resimleri solda
bilememişler bunu tabii önceden
istenildiği gibi olmuyor herşey
bakla fallarında da yazmıyor bunlar
sen inanma o çingenenin dediklerine
yaşayıp kendin görüyorsun belanı, öyle kolay değil

salıncakta sallanmak gibi değil ki ileri geri hareketler 
arkadan iten bir rüzgar yok her zaman
ya da seni sallayan baban
gerinin payına hep ileri düşmüyor gerçek hesapta
mehter adımları bile uzak bu konuya,padişahın hükmü geçersiz
bazen hep geri oluyor mesela sen ileri koşarken
edebinle onu da atlatmasını bileceksin

elmanın içinden kurt çıkınca kurda değer verip
elmayı yemiyorsun
elma değersiz artık
elma çöplük
halbuki onu aldığında eline
nasıl da dişlemek istemişti canın
suyunu genzine akıtmak için değil miydi bütün çaban?
kurt daha değerli artık
kurt sana"bu elma yenmeyecek" dedi çünkü
sen de bir kere dinledin onu
elmaya yazık oldu
sen bunu sade elmaya yapsan keşke
kaç üzümün ahını aldın allah bilir, çürüklerini görünce

zaman dilinin ucundaki akide şekeri değil
uzun bir süre vaad edilmiyor sana emmen için
olsa olsa pamuk şekeri olur
ağzında saniyesinde eriyen bir şeker bulutu
ama bazı saniyelerin de maşallahı var hani
nasıl uzun, nasıl boylu poslu
düşüyorsun o saniyelerin içine, ömür gidiyor elden

kendimi niye değiştirecekmişim?
zaten değişik bir insanım
bunun canavarı da benim perisi de
zaten başka bir yere gidince değişiyor işlerin kokusu, tadı, rengi
çok şey istiyorum, çoğu yersiz
hay yarabbim, sen doyur beni!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder