Nasıl Dinleneceğim?

Yüzükoyun, ölü taklidi yapar gibi denizin üzerinde süzülüyorum. Hayatımdaki en dinlendirici hareket budur herhalde. Şap şup göbeğime, bacaklarıma dalgalar vuruyor. Ellerimi de açmışım iki yana serbestçe...Bırakıyorum sağ kolum derinlere dalsın, düşsün. Parmak aralarımda hissediyorum suyun serinliğini ve ellerim buruşmuş. Eğer kafamda şnorkel varsa belki nefes alıp verişlerimi de dinleyebilirim. Yoksa zaten sıkıntı değil.

Arada gözümü açıp kaparım. Önümden bir balık geçer, yosunların arasından.

Kafamı kaldırdığımda muhtemelen tatlı yeğenim, can yarısı Ateş de orada olur. "Sanem Abla, 1 dk 13 sn durdun!" der. Ben de "Hadi ya, tüh, o kadar az mı?" der ve tekrar suya dalmaya üşenirim. Yüzüme gözüme yapışmış saçlarımı itelerim geriye doğru, kafamdaki komik gözlüğü de çıkarırım.

Eve dönüş yolunda bir incir ağacı görürsem, dalında da iki tane bardacık varsa eğer, o zaman tutamazsınız beni...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder