belirti / tanı - çoktan teşhisi yapılmışın

İçimde bir şey var.

Bu şey çoğu zaman küçük dalgalarla kendi varlığını hissettiriyor. Uzun aralıklar boyu içimde mi değil mi hatırlayamadığım bu acı/ ağrı/ baş belası- bence, haftalar sonra "burada"lığını belirtiyor.

Bir renk olsa kırmızı olurdu kesin, ama arada ölüm beyazına da sahip olmuyor değil, çoğu zaman da kahverengi bir toprak renginde. Yalnız bu toprak kuru bir toprak değil. Her an ekine hazır, çamurumsu bir kıvamda, sessizliğini ama canlılığını da koruyabilen bir toprak. Ağrı da buradan kaynaklanıyor zaten; o ağır ve canlı toprağın ağrısını belimde taşıyorum ben. Halbuki belim değil içimdeki ağrının kaynağı.

Göğüs kafesinin altı , kalbimin orası gibi- ama değil, sol yanımda bir yerlerdeydi ama şimdi ayağıma kadar indi. Yerini ne sen sor ne ben söyleyeyim gibiyim. İçimde yaşayan bir kurt var, ağzını yaladıkça, dilini çıkardıkça içimde soğuk bir yer beliriyor. Soğuk, akışkan, sıvı bir yer beliriyor. Beslememeye çalışıyorum bu kurtu, çünkü çenesini her oynattığında ben artık onun kanı, atarı, dokusu, kâmı haline geliyorum. Geçmek bilmiyor. O zaman kırmızı oluyoruz kurtla beraber.

İçimdeki şeyin adı mide ağrısından başka bir şey değil. İçimdeki şey mide ağrısının ötesinde yine de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder