hep

bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep
bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep
bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep
bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep
bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep
bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep
bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep
bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep
bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep
bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep
bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep
bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep
bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep
bir şeyin değişeceği yok
şiddete uğradığımı
ve onla uğraşmak zorunda kaldığımı düşlüyorum hep




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder