mışlar gelecek

mışlar gelecek, ati
nelerimiz eksik kaldı?
yaz bakalım
mevsim geçişleri arasında
göremediğimiz kaç ağaç var?
kaç kaldırım
kaç sokak var gezmediğimiz?
sokaklar bir yana
denizaşırı ülkelerden bahsedecektik daha
gitmeleri
terk etmeleri bu şehirleri

bekliyorum
ne pazarım kalır
ne cumalarım
ne toplanmasını bilirim
ne dağınık yaşamayı
gör bak aramıza nasıl bin şehir sokacağım şimdi ben
evimize başka yastıklar
soluk renkli çarşaflar geçireceğim yorganlara

biz senle bir oyun oynayacağız
adamlar asılacak
alevden topları atacağım üzerine
canın yanacak
sonra bağlasan gözümü ne yazar
kaç yazar
adımlarını biliyorum senin
saklanacağın yerler ezberim
ne sandın ya?
kaçan kovalanmıyor sana öğretemedim
seke seke dönülüyor buraya
nefes nefese kalacaksın
boğazın düğümlenecek
hiç beklemezdim de nasıl oldu
canına yandığım
zarlar bana düşeş bu sefer
kapıları kapattım zalimler ordusuna

artık dünyanın her yeri tatil
mışlar, gelecek, ati
ama içimde bir yer
bahar yılgını
hamam yorgunu, kese vurgunu



Édouard Boubat. ile ilgili görsel sonucu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder